Serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików coockies. Jeżeli chcesz zmienić ustawienia dotyczące coockies, możesz to zrobić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Rozumiemy, że kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na użycie plików coockies.
Łódź doskonale sprawdza się na wodach Bałtyku oraz ciepłych wodach Morza Śródziemnego. Odpowiedni dobór kolorów pozwala na uzyskanie łodzi o charakterze sportowym lub luksusowym. Zwrotność i stabilność jednostki pozwala na zastosowanie silnika o mocy nawet 150 KM.
Idealne połączenie bardzo dobrych właściwości nautycznych oraz komfortu i wygody to charakterystyczne cechy łodzi MC-5600.
Kategoria projektowa CE
C
Liczba komór
5
Długość całkowita [m]
5,60
Długość pokładu [m]
3,40
Szerokość całkowita [m]
2,50
Szerokość pokładu [m]
1,10
Ładowność łodzi [kg]
1000
Dopuszczalna liczba osób
8
Masa łodzi bez silnika i wyposażenia [kg] ok.
580
Maksymalna moc silnika [kW(KM)]
110,3 (150)
Zalecana moc silnika [kW(KM)]
84,6 (115)
Wysokość pawęży
L
KADŁUB LAMINATOWY:
zamknięty kadłub
pokład przeciwpoślizgowy
pokład samoodpływowy
odprowadzenia wody z pokładu z korkami
konsola sterowa z nierdzewnym relingiem, owiewką, siedziskiem dziobowym
siedzisko w dziobowej części konsoli
siedzisko sternika
siedzisko rufowe z bakistą
dziobowa bakista z tapicerką
spoiler rufowy z laminatu
ucho dziobowe
dwa ucha rufowe
ucha zawiesia
platforma dziobowa
płytka pawężowa pod silnik
tory kablowe
TUBA PNEUMATYCZNA:
tuba wykonana z materiału ORCA Hypalon
pięć niezależnych komór wypornościowych
zawory napełniająco/upustowe i nadmiarowe Leafield
podwójna odbojnica
sześć uchwytów na tubie
zewnętrza linka burtowa
wewnętrzna linka burtowa
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
światła nawigacyjne
pompa zęzowa
instalacja elektryczna pompy i świateł
panel elektryczny
stopień dziobowy z knagą i rolką kotwiczną
zestaw naprawczy z pompką i cumą
WYPOSAŻENIE OPCYJNE:
wewnętrzny, nierdzewny zbiornik paliwa 130l z systemem